    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiła niespodzianka (sprawa rodzinna)
    Date: Sat, 14 Feb 2004 11:18:28 +0100

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:c0kmet$m76$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz mu aby robił dobrą minę do złej gry. To co się
    > stało (a nie wykorzystał) mogło zaważyć na jego korzyść
    > w trakcie ewentualnej sprawy rowodowej. Teraz niech
    > nie robi z tego afery i "spokojnie" czeka do następnej
    > "okazji".

    Wiesz... On ma świadków na to, w jakim stanie zastał dom, bo poprosił dwie
    (niespokrewnione z nim...) osoby, żeby zobaczyły co się działo.
    Ale ma opory przeciwko wywlekaniu tego, bo boi się, że ucierpi na tym (np.
    na kontakcie z policją) córka. Liczy na to, że uda mu się nie przegrać,
    grając bardziej niż fair.

    Podobnie jak Funia uważam, że nie chromosom X/Y decyduje o tym, kto powinien
    zajmować się dzieckiem, czego przykładem jest opisana sytuacja. Jak pomyślę,
    że dziecko może trafić pod wyłaczną opiekę tak niefrasobliwej matki to mnie
    to rusza.

    Nota bene, okazało się (gdy kobieta się przebudziła), że owo drugie dziecko
    to córka przyjaciółki żony mojego znajomego. Przyjaciółka przyszła z małą,
    po pewnym czasie zachciało jej się "baletów" więc małą zostawiła w
    mieszkaniu koleżanki i poszła. Żony znajomego nie udało jej się wyciągnąć ze
    sobą, bo film zaczął jej się urywać...

    pozdrawiam

    Monika (też matka...)