    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemiła niespodzianka (sprawa rodzinna)
    Date: Sat, 14 Feb 2004 07:33:55 GMT

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0khsg$j0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mój znajomy miał wczoraj bardzo niemiłą niespodziankę. Wrócił o 22 z pracy
    > zastał mieszkanie w "lekkim nieładzie" (np. zniszczony aparat
    telefoniczny),
    > jakich obcych ludzi w domu, żona pijana spała we własnych wymiocinach, a
    > między tym wszystkim chodziła, bez opieki, ich niespełna czteroletnia
    > córeczka (+ jakieś obce dziecko, które potem samo zostało na noc u nich!.
    > Między małżeństwem od jakiegoś czasu nie układa się. O ile dobrze
    > zrozumiałam znajomego, żona odgrażała się już, że gdy dojdzie do rozwodu,
    > uniemożliwi mu kontakty z dzieckiem.
> [...]

    przede wszystkim skoro jest tak jak mowisz to twoj znajomy jest dupa, za
    przeproszeniem, lub byl w zbyt wielkim szoku i nie myslal racjonalnie,
    powinien natychmiast w tym momencie wezwac policje, pod pretekstem, ze w
    jego domu sa obcy ludzie, lub obce nienzne dziecko, czy cos w tym guscie,
    policja spisala by protokol dzieckiem sie zajela (przy okazji rodzice
    tamtego dziecka tez mieli by ladnie) a przy sprawie rozwodowej szanowna
    malzonka nie imala by zbyt duzych szans na zatrzymanie przy sobie dziecka,
    jesli takie sytuacje sie powtorza to niech wzywa policje i zaprasza
    okolicznych sasiadow aby miec swiadkow, polskie sady zadko sa sklonne oddac
    dziecko ojcu wiec musi chwytac sie wszystkich sposobow