  • Data: 2003-11-03 19:40:43
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeczytalem ten watek i tak sie zastanawiam, nie kryje tez pierwsza moja
    > reakcja bylo "niezly konfident" ale po paru sekundach stwierdzilem, ze jesli
    > wszyscy bedziemy mieli takie podejscie jak tutaj obecni do kolegi ktory, co
    > prawda w ramach zemsty chce, ale mimo wszystko chce wprowadzic prawo, to ja
    > sie nie dziwie ze mamy taki burdel w kraju
    >
    > najsmutniejsze jest to ze jest to grupa o tematyce prawnej i mozna by sie
    > bylo spodziewac, ze gdzie jak gdzie, ale tutaj takich komentarzy bedzie
    > niewiele

    Inicjator postu nie sprecyzował, czemu "zawiadomienie" ma służyć - może
    ktoś wynajął jego mieszkanie? Mnie kiedyś kobitka wynajęła lokum
    demontując uprzednio np. piecyk gazowy i sprzedając mi meble, do czego
    nie była uprawniona, bo miała jedynie wynająć mieszkanie, a nie
    handlowac zawartością - właściciel po powrocie miał oczy, jak spodki.
    Jak kto fiut, to napuścić na niego organ nie grzech.

    Pzdr: Catbert, EHRM