    From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalny swiatlowod
    Date: Wed, 2 May 2007 20:53:09 +0200

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:58lh339obrb0e5epvovohp749s8t0qghti@4ax.com...

    > jesli wczesniej nie wyraziles zgody na ten swiatlowod, w takim razie
    > bedziesz mogl poinfomowac firme, ile kosztuje wynajecie od ciebie
    > terenu dzialki pod swiatlowod...
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    no tak ja moge od strony prywatnej wiele moge sobie rozczyc ale od strony
    prawnej oni moga powiedziec ze to dla dobra rozwoju okolicy nie wiem
    poprostu chodzi mi bardziej o jakies artykuly obwarowania prawne ktorymi
    moglbym sie podeprzec

    zaplanowalem w najblizszy piatek wizyte u urzedzie gminy ew wujta bede
    meczyl ale co potem ?

    mam wezwac policje na dzialke pokazac im ze doszlo do przestepstwa zlozyc
    skarge wnioski do sadu itp ?

    no to bedzie miala za swoje nasza kochana (zeby nie podac firmy bo wiadomo o
    kogo chodzi gdyz 15 lat temu byla tylko jedna firma dajace lacze
    telefoniczne)bedzie miala kredki bo ja chce to naglosnic

    prosze pomozcie co mam zrobic

    mam dosc lamania prawa w tym kraju

    mam dosc nekania uczciwych ludzi

    ukonczylem studia i co mam !! prace za niecale 1400 zl msc netto

    to po kiego grzyba studiowac skoro operator koparki zarabia wiecej i ma
    mniej stresujaca prace(chociaz tutaj moglbym polemizowac biorac obie strony)
    to jednak niepodoba mi sie ten stan rzeczy

    prosze pomozcie zrobic chociaz w jednej gminie porzadek

    moze swiata nie zwojuje to chociaz moze uda mi sie zrobic cos dobrego dla
    ludzi pokazac ze mozna sie postawic