  • Data: 2008-03-16 05:41:56
    Temat: Re: Nielegalnie zajmowany lokal mieszkaniowy
    Od: y...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Faktycznie, źle sprecyzowałem swoje pytanie L. Lokal mieszkalny
    wynajęty bez umowy, osoba / jest nią kobieta z trójką dzieci w wieku
    20,16 i 6/ wynajmująca stwierdziła, że nie zapłaci za zużyte media, i
    się nie wyprowadzi bo nie ma dokąd. Jeżeli bym ją sam spakował i
    przewiózł np. do jej rodziny ? Czy mogę zastosować takie rozwiązanie?