  • Data: 2013-02-22 11:11:29
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwszy błąd - 75% jest od dochodów *z nieznanego źródła*,
    > a nie z dochodów z ukrywanego lecz już ujawnionego źródła
    > ani nieujawnionych dochodów z ujawnionego źródła.
    > To nie tak jak się pozornie wydaje :D

    > Średnio, wpadłeś w tę samą pułapkę co usiłący wykazać absurdalność
    > darmowego robienia dzieciom kanapek i podobnych :)
    > Nie doczytałeś przepisów, a istnieją PRZEPISY które konkretne
    > czynności "wyjmują" spod zasady "opodatkowania darmowego świadczenia",
    > w różny sposób zresztą, w tym konkretnym przypadku wyjaśniam cytatem:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    008,20130101,podmiot-i-przedmiot-opodatkowania.html

    Nawet nie kwestia pulapek interpretacyjnych bo prawnikiem nie jestem -
    staralem sie tylko logicznie przeczytac i zrozumiec przytoczony przepis
    ale wlasnie z owa logika w interpretacji/orzecznictwie mam problem bo
    troche odbiega od mojej... :)

    > Dlaczego tak?
    > Pytać pposłów, nie mnie.

    No wlasnie, wlasnie...