    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalne kopiowanie danych
    Date: Mon, 18 Jan 2010 14:36:19 +0100

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1c2nb14gyjspk.1qbvbcf4hjr2v.dlg@40tude.net...

    > Czyli twierdzisz Robert, że jak podchodzę do kasy w banku i wpłacam
    > kasiorę
    > na rachunek - za dwa dni okazuje się że wpłaconej przeze mnie kasy nie ma
    > na rachunku bo KASJERKA sobie je po prostu przywłaszczyła/ukradła/nie
    > zaksięgowała - to mam ścigać kasjerkę a nie bank????

    Karnie - oczywiście, ze tak. chyba nei wyobrażasz sobie, ze za taką
    kradzież dyrektora wsadzą do więzienia.

    > I to nie bank jest dla mnie stroną tylko ich pracownik????

    Bank jest w tym wypadku stroną w roszczeniu cywilnym.

    > Wolne żarty...

    Brak zrozumienia tego, co się czyta - raczej moim zdaniem - bo wyraźnie to
    napisałem. Nawet w cytacie to zostawiłeć, więc zakąłdam, ze przeczytałeś
    przed odpowiedzią.