eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a
    zerwanie umowy
    Date: Wed, 28 Nov 2007 22:50:32 GMT

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.t2il2ihprgp2nr@sempron...

    > To nie jest predkosc znamionowa, typowa czy srednia... to jest predkosc
    > maksymalna. Fakt, ze "zamula" nie musi sie wiazac z niewywiazywaniem sie z
    > umowy. Nie mozna sie spodziewac, ze gornik na dnie kopalni bedzie smigal
    > na swoim Pentium 66 MHz po internecie z predkoscia 7,2 Mbit/s...

    Nawet jesli sprzedawca go o tym zapewni, ze bedzie na tym sprzecie smigal i
    w takich warunkach?
    Z predkoscia sie zgodze, choc powinno to byc ewidentnie napisane, ze
    predkosc tylko w przypadku pewnych spelnionych warunkow. Ale on pisze, ze go
    rozlacza i to czesto na pare godzin. Nie pisze o braku zasiegu. Tu operator
    dal ciala, bo wiedzac, ze maja np. zbyt mala przpustowosc dalej sprzedaje
    usluge ktora juz nie moze byc jakosci o jakiej sprzedawca zapewnia, co
    wiecej on o tym wie! [sprzedawca].
    To juz jest naginanie prawa.

    > U mnie w mieszkaniu zasieg "3G" bywa raz na jakis czas.... jedna lub dwie
    > "kreski". Wedlug danych polkomtela wcale go tam nie powinno byc. Ba, GPRSa
    > tam nie powinno nawet byc. Sprawdz na stronie plusa czy znajomy znajduje
    > sie w zasiegu HSDPA. Mozesz tez poradzic sprawdzenie transferu w srodku
    > nocy - wtedy, z racji malej ilosci podlaczonych uzytkownikow, powinien
    > chodzic "pelna para".

    Ale o tym powinien byc uprzedzony zanim dokonal zakupu, jesli nie byl a
    zwiodla go klamliwa ulotka/reklama [ulotka/rekama - jest oferta handlowa] to
    jawnie operator go oszukal. Bo jak wspomnaialem wczesniej wiedzial o tym, ze
    nie dostanie nawet 50% tego co kupuje. Operator majac przeciazone linie oraz
    za slaby sprzet powinien przestac przyjmowac nowe zamowienia i zaczac
    inwestowac w rozwoj infrastruktury - ja wiem, ze to utopia i zaden operator
    tego nie zrobi, bolepiej upchac 100 000 klientow na 1 linie i brac kase niz
    ja wydawac. Co nie oznacza, ze nalezy sie z tym godzic.