    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedoreczony list
    Date: Mon, 03 Jul 2006 13:13:43 +0200
    <1...@n...lechistan.com> <e849k8$o34$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl>
    <90d8f$44a617bd$d4ba9c16$2673@news.chello.pl>
    <4...@g...pl> <e85m2g$lt0$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl> <e85ofh$nmh$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl> <e88fon$ma2$2@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl> <e88keq$pt0$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl> <e898k2$cdc$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...pl> <e89jl4$nf3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <4...@g...pl> <e8acc6$hpt$1@opal.icpnet.pl>
    <4...@g...pl> <e8an4o$2ep$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <4...@g...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No niestety tak to wyglada na chwile obecna. Na chwile obecna obowiazuja
    > takze przepisy meldunkowe.

    No to przynajmniej się w jednym zgadzamy że jest to niezbyt fair mimo
    że zgodne z prawem

    > Po za tym inna sprawa jest oszustwo i swiadczenie nieprawdy. Moim
    > zdaniem taki wyrok mnozna zaskarzyc. Bo co to za swiadek, podstawiony
    > swaidek. O ile w wypadkuwykroczenia za 50 zlotych przejdzie, o tyle przy
    > drozszych i powazniejszych sprawach juz nie.

    nie chce mi się teraz mózgownicą ruszać, ale jestem przekonany że można
    za większe sumy niż 50zł znależć taką sytuację kiedy o oszustwie nie ma
    mowy, a zostałaby wybroniona przez pozwanego gdyby tylko był przez ten
    miesiąc co mu się zachciało trampingu.

    > Ciekawi mnie, moze ktos wie, jakten problem z tego watkujest
    > rozwiazywanyw innych krajach...

    Jestem niemalże pewien że rozwiązane przyjęte u nas, jest żywcem wzięte
    z rozwiązań zachodnich, argumentacją było zapewne to, że na zachodzie
    się sprawdziło to i u nas się sprawdzi. Ale pewnie jak to u nas, w
    jakimś małym szczególe coś zepsuto tak że nasze rozwiązanie pewnie jest
    karykaturą rozwiązań na których się wzorowano.

    p. m.