eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiechciana usługa. › Re: Niechciana usługa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed
    .atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
    t-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niechciana usługa.
    Date: Wed, 3 Dec 2008 11:00:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <4...@4...net> <i...@z...router>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: cuf114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1228298964 25853 83.19.61.114 (3 Dec 2008 10:09:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Dec 2008 10:09:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 792
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:566112
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 3 Dec 2008 08:32:38 +0100, Jan Bartnik napisał(a):

    > Dnia Wed, 3 Dec 2008 06:36:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >>> niej jest dodatkowo płatna. Tylko coż z tego, skoro wciąż jedynym sposobem
    >>> rezygnacji jest (wg ISP) "zalogowanie i kliknięcie". I jak tu zrezygnować?
    >> A jak zawierałeś tę umowę, też przez zalogowanie i kliknięcie? :)
    >
    > Zrezygnować z usługi ISP mogę pisemnie, co mi zaproponowali. Ale wg
    > regulaminu rezygnacja z Usługi będącej nieobowiązkowym elementem usługi ISP
    > musi się odbyć przez Internetowy System Administracji.
    >
    > W ramach Usługi można zamówić sobie klucz produktu. Rezygnacja z Usługi
    > następuje przez jego usunięcie. Klucz nigdy nie został pobrany więc chyba
    > jasne jest, że klient w ten sposób wyraża (w sposób dostateczny) wolę
    > rezygnacji z usługi.

    Niech zgadnę - mowa o chello i jakimś durnym "smart security" który
    wciskają każdemu i który JEŻELI nie korzystasz (nie aktywowałeś nawet
    usługi) musisz wypowiedzieć!!!
    Ja zrezygnowałem z tego czegoś, poprzez mejla - i tylko tak. Nie da się
    zrezygnować z smart security przez konsultanta, jak jest w przypadku np.
    kanałów premium - tutaj wystarczy telefon do BOKu i po sprawie.

    W mejlu umieść swoje dane, adres, nr umowy i koniecznie nr abonenta oraz to
    ze po okresie "promocyjnym" czy z chwila obecna rezygnujesz z tego
    barachła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1