    From: "HanS" <H...@...nic.nie.pytaj.kom>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie zgadzam się z interpretacją Policji nt. zdarzenia !
    Date: Mon, 21 Aug 2006 23:19:31 +0200

    Użytkownik "Marian Stopa" <s...@p...home.pl> napisał w wiadomości
    news:1ehzazim6mpw5.vlacyuwrqdiv$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 21 Aug 2006 23:02:14 +0200, HanS napisał(a):
    >
    > Skoro samochod zony byl przednimi kolami na podjezdzie, czyli stal w
    > poprzek drogi to w jaki sposob pirat mial sadzic ze zdazy wyprzedzic i po
    > co w ogole mial ja wyprzedzac jak mogl normalnie pojechac prosto, w koncu
    > pasa mu nie zajmowala? zacznij od tego by napisac jak bylo naprawde.

    Przepytałem jeszcze raz żonę. Właśnie do dnia dzisiejszego jest zdziwiona,
    że młodzian miał cały prawy pas wolny a uderzył Ją prawie dokładnie na
    środku jezdni. On po prostu jechał środkiem co też mnóstwo "kierowców" czyni
    na naszej ulicy ponieważ specyfika tejże nie pozwala na szaleństwa prawym
    pasem (łuki, niezbyt dobra widoczność), a On - jak się okazało - spieszył
    się po brata, którego miał jeszcze odwieźć do domu i jeszcze za 20 min
    zaczynał pracę...
    Dodam jeszcze, że uderzenie było Jego prawym przodem w lewy tylny róg
    samochodu mojej żony...
    Janusz