  • 41. Data: 2021-04-04 11:53:07
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wówczas organizuje się objazdy. Po za tym trzeba rozróżnić skalę
    > problemu. Jeśli kilka tysięcy chce pobiegać, to kilka tysięcy może
    > poczekać. Ale jak (na zdjęciu mamy kilku) chce sobie posiedzieć, to mogą
    > to na ławce w parku zrobić i niekoniecznie muszą na środku dwupasmówki.

    Tak już to jest zorganizowane, że protesty są i będą (również jak już o
    obecnej władzy niewielu będzie pamiętać). Z zasady protest polega na
    tym, że ma być zauważony więc również z zasady potrulat robienia
    protestów tak żeby niekogo nie urazić ani mu nie przeszkodzić jest bez
    sensu.

    Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże
    ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili. Z tego co
    pamiętam to na trzech wyrywnych co ich w mediach opisano, to dwóch było
    jednak "nie zwykłymi obywatelami" - jeden to fukcjonariusz abw pracujący
    pod przykrywką czyli z "certyfikatem stabilności psychicznej" jak widać
    kupionym na bazarze u ruskich i kierowca jakiegoś pisiora... Jak widać
    protesty przeszkadzają głównie władzy:P

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2021-04-04 12:10:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2021 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zygmunt Yörgensen z...@g...com ...

    > Czyli w momencie kiedy jest w miescie jakis maraton, etc to sa łamane
    > twoje prawa? Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez
    > wiele.
    > Uwielbiam takie "praworzadne" argumentacje.

    Tu https://tiny.pl/r2dcq znalazłem akuratny artykuł na temat skutków
    takich zabaw.

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2021-04-04 12:16:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu https://tiny.pl/r2dcq znalazłem akuratny artykuł na temat skutków
    > takich zabaw.

    Jakiś komentarz? Popierasz? Pogardzasz? "Nie popierasz ale rozumiesz"?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2021-04-04 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zygmunt Yörgensen z...@g...com ...

    > Manify i maratony są zwykle zgłaszane. Nu a tu? Nie wiadomo
    > czy zgłosili tuptanie, gdyby zgłosili wtedy by o tym chętnie
    > poinformowali.

    Acha, czyli tobie nie chodzi o fakt przeszkadzania, upierdliwości etc
    tylko o fakt zgłoszenia.
    Zgłoszone ci nie przeszkadza chociaz nie mozesz przejsc.
    Niezgłoszone ci przeszkadza, chociaz nie mozesz przejsc.

    Czy bede niegrzeczny jezeli stwierdze ze moim zdaniem kłamiesz i tak
    naprawde linia podziału przebiega po temacie a nie po fakcie
    zgłoszenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 45. Data: 2021-04-04 20:50:25
    Od: Kviat

    > Zapytaj tych, co stali w korku. W tym tramwaju, czy w tych samochodach.

    Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają. Co za
    różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem? To
    nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu. Jest nawet gorzej
    niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym wodę, albo ciepłe
    napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych protestujących.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 46. Data: 2021-04-04 21:10:17
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

> [...]

    f1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg>
    > O co chodzi z tym wycinaniem?

    Cenzura zomowcu, cenzura...

    > Tak. Czekają grzecznie jak tych kilku oszołomów skończy wyrażać swoje
    > niezadowolenie.

    Co komu przeszkadza, jeden z drugim, siedzący na chodniku, na dodatek
    przypięty do słupka?

    > Przy czym jakby sobie siedzieli na chodniku tylko, to
    > niech siedzą. Najwyżej ktoś z przechodni ich kopnie niechcący.

    No i masz, mowa o ciąganiu po posterunkach/prokuratorach/sądach nieletniego,
    który siedziła na chodniku

    > Ale po ustawieniu radiowozów

    Nieletni ustawił radiowozy, zomowcu?

    > I dlatego, ze szeroki, to wyleźli na ulicę?

    Nieletni jednocześnie siedział na chodniku i wylazł na ulicę, zomowcu?

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2021-04-04 23:52:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2021 o 21:10, TomN pisze:
    > Co komu przeszkadza, jeden z drugim, siedzący na chodniku, na dodatek
    > przypięty do słupka?

    Wątpię, by z powodu kilku przywiązanych do słupka frustratów blokowano
    ruch na alejach. Sądzę, że poza kadrem byli inni frustraci. Bo gdyby
    siedzieli sobie na chodniku, to o ile tylko nie zagradzają go całego, to
    niech sobie siedzą.

    --
    Robert Tomasik

  • 48. Data: 2021-04-04 23:53:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2021 o 20:50, Kviat pisze:
    > Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają.

    Czyli jeśli ktoś chce dojechać na samolot, czy pociąg, to w Twojej
    ocenie jest nienormalny?

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2021-04-05 02:41:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzec
    zenia-sadow/iii-krn-189-92-wyrok-sadu-najwyzszego-52
    0255923
    Pinior i Frasyniuk - a nie mówiłem, że opozycja?
    To jest niezłe (uwaga: cytat z roku 1992!):
    "znajdowało się wśród nich 12 wywiadowców ówczesnego WUSW-Wrocław. Przypisanie
    oskarżonemu tej sytuacji zakłócenia spokoju i
    porządku publicznego jest całkowicie nieprawidłowe. Jego działanie w najmniejszej
    mierze nie utrudniło osobom trzecim powszechnie
    akceptowanych sposobów zachowania się w pobliżu zajezdni, czy na jej terenie.
    Natomiast negatywne przeżycia psychiczne wzbudzić mógł
    nie fakt obserwacji powszechnie akceptowanego w społeczeństwie cywilizowanego
    państwa, jakim była Polska i w 1984 r., aktu hołdu i
    szacunku dla określonego wydarzenia historycznego, wyrażanego w spokojnej i
    kulturalnej formie, ale fakt nerwowego i ostentacyjnego
    przeciwdziałania spełnieniu takiego aktu (rola funkcjonariuszy WUSW)."
    ;-)))

    -----

  • 50. Data: 2021-04-05 08:00:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 02:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > wydarzenia historycznego, wyrażanego w spokojnej i kulturalnej formie,
    > ale fakt nerwowego i ostentacyjnego przeciwdziałania spełnieniu takiego

    No i luz. Ale w sentencji napisali, że uniewinnienie, więc jak
    podejrzewałem ta część uzasadnienia stanowi część i to mniej istotną:P

    --
    Shrek