  • Data: 2010-06-19 08:53:29
    Temat: Re: Nie moge wyrzucić z forum osoby?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jun 2010, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > usługi udostepniania informacji czy usługa udostępniania powierzchni dysku
    > do wygłaszania poglądów

    Ale to porównanie jak mniemam dotyczy *odpłatnego* korzystania
    z forum/czegokolwiek?
    Regulacje którym się przyglądałem na ogół wiążą prawa z prawem do
    płacenia ;), co najwyżej "utrzymanie" prawa do korzystania wiąże
    się z przejściem z korzystania nieodpłatnego na odpłatne.
    Przykładowo - taki lokator. Korzystający (nieodpłatnie) też
    jest lokatorem. Ale jak chce korzystać z ochrony, to w praktyce
    musi przejść na "tryb odpłatny".
    I IMVHO w opisywanym przypadku tezy o "obowiązkach" nie da się
    obronić, jeśli dostawca udziela dostępu nieodpłatnie.

    pzdr, Gotfryd