  • 1. Data: 2003-10-19 17:46:18
    Temat: Re: "Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Oct 2003, poilkj wrote:

    >+ "Łukasz Lech" <l...@p...onet.pl> [...]
    >+
    >+ Przyganiał kocioł garnkowi.

    :)
    A mi się mało podoba koncept o którym informacja przemknęła
    w mediach: że M$ "udostępnił źródła Windows polskiemu rządowi".
    Czyli nie wiadomo komu.
    Ale pojawia się pretekst że "przecież ze względów bezpieczeństwa
    służby państwowe mają wgląd...". Jakby to cokolwiek zmieniało
    sytuację obywatela (przymuszonego np. do używania programu
    pod "właściwy" system).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (Windows zresztą, 98SE :>)

  • 2. Data: 2003-10-19 19:51:30
    Temat: "Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
    Od: "Łukasz Lech" <l...@p...onet.pl>

    Powiedz stanowcze "nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy i
    niegospodarności!
    http://petycja.linuxkurs.pl
    Kto tak naprawdę zarabia na rozwiązaniach "zamkniętych"?
    Gorąco zachęcam!

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2003-10-19 20:17:57
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    From: "Łukasz Lech" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki

    Przyganiał kocioł garnkowi.

  • 4. Data: 2003-10-19 20:37:17
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    jest darmowy razem z ie :)

    vladi

    ps. wiem ze nie chodzi pod linuxem :)

  • 5. Data: 2003-10-20 06:20:39
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    a myslisz, ze to publiczne pieniadze ?

    pozdrawaiam,
    jelen

  • 6. Data: 2003-10-20 06:43:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik vladi napisał:

    > jest darmowy razem z ie :)

    A od kiedy to jest otwarty?
    Podeslij te źródelka to OE, jak masz...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-10-20 08:31:50
    Od: poreba <d...@p...com>

    "vladi" <x...@i...pl> popełnił 19 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > jest darmowy razem z ie :)
    NIE JEST DARMOWY.
    Opłata wliczona w licencję Windows.

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2003-10-20 11:28:39
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    poilkj wrote:

    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    No i co z tego? 1.) Mowa o pienądzach publicznych, a nie
    prywatnych 2.) Też mam w pracy M$ Win. W domu mam Debiana.

    Pozdr,
    --
    ŁK