    From: "zmarekz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chce renty
    Date: Mon, 4 Sep 2006 07:02:55 +0200

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eda09i$l9h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chorobowym
    > jakimś
    >
    > W swoim własnym interesie powinieneś do końca wyjaśnić sprawy w ZUS,
    > tzn. uzyskać od lekarza orzecznika zaświadczenie o zdolności
    > (uprawniające do podjęcia pracy) lub niezdolności do pracy
    > (uprawniające do świadczenia rehabilitacyjnego lub renty oraz pracy z
    > ograniczeniami, np. lekka, do 7 godzin na dobę itp.).
    > Podejmując pracę bez orzeczenia o zdolności do pracy wydanego przez
    > lekarza orzecznika ZUS (po długotrwałym zwolnieniu lekarskim) możesz
> [...]

    Dzięki ale jak juz pisałem to była druga komisja (na pierwszej dostałem 3
    miesiące jeszcze rechabilitacji) 3 miesiąxe mineły i poszedłem do lekarza
    medycyny pracy i przeszedłem badania okresowe. Ale poszedłem tez i
    profilaktycznie na kolejną komisję ZUS na której lekarz się ;pomylił i w
    jednej karcie wpisał ze daje mi kolejne miesiące 3 rechabilitacji a na
    drugiej wpisał że się nie nadaje do pracy i nie rokuje możliwości powrotu do
    niej i musze przejść na rente.