    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nastepna prosba odnosnie dlugu...
    Date: Wed, 4 Feb 2004 15:37:57 +0100

    Użytkownik " Kasia" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bvqomt$lt$1@inews.gazeta.pl...
    > Niemczech. Przyjezdza tu co 2 tygodnie.Nie ma tu zadnych dochodow i dobr
    > materialnych. Zabezpieczyl sie...Co robic? Czy mam szanse wgyrac proces?
    Czy
    > takie umowy sa w ogole wazne? Trzymam jeszcze wszystkie od niego smsy,
    ktore
    > sa potwierdzeniem jego dlugu. Czy moglyby sluzyc za dowod? Czy mozna go
    > posadzic o wyludzenie? Czy mozna go zatrzymac na granicy? Co robic????
    > Prosze poradzcie.....

    W sądzie cywilnym nie masz czego szukać, bo i tak nie będzie z czego
    egzekwować. Możesz natomiast zgłosić się z tym na policję i poinformować, że
    gość Cię oszukał, bo z góry zakładał, że nic Ci nie odda. Takie sprawy są
    ciężkie do udowodnienia, ale może ktoś się tym zainteresuje na tyle, że jak
    ta osoba przyjedzie, to ją zatrzymają.

    Pozdrawiam,
    Washko