  • 1. Data: 2002-08-26 11:14:25
    Temat: Następna cegiełka w kampanii SLD :-)
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Dziś rano przeczytałem w telegazecie TVP I, że od września przyszłego roku
    ma zniknąć Fundusz Alimentacyjny.
    Od początku kadencji obecnego parlamentu, obserwujemy łatanie dziury
    budżetowej kosztem najuboższych i najbardziej pokrzywdzonych mieszkańców
    Rzeczypospolitej. Za to wyraźnie wzrasta poziom życia polityków i konsumpcja
    sfery budżetowej (BMW itd.). Coś mi się wydaje, że to LSD nie wiele ma
    wspólnego z lewicową troską o sprawy socjalne obywateli - wyraźnie widać tu
    tendencje do wyzysku rodem z krwiopijczej burżuazji.

    klon Boukuna

    Ps.
    W sondażach Pentoru SLD straciło od lipca 4% poparcia i ma już tylko 27%.
    Tak trzymajcie dalej towarzysze, a za dwa miesiące w wyborach będzie 27 - 8
    = 19%.

  • 2. Data: 2002-08-26 11:31:27
    Temat: Re: Następna cegiełka w kampanii SLD :-)
    Od: a...@p...onet.pl

    Jaki ty jestes głupi...nie widzisz człowieku że twoje pozal sie Boże teksty są
    systematycznie olewane przez grupowiczów??? rzeczywiście biedny z ciebie osioł

  • 3. Data: 2002-08-27 07:20:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Czyżby samokrytyka?