  • Data: 2003-05-05 19:23:39
    Temat: Re: Naruszenie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Jest firma XXX i ma swoją stronę gdzie podane są poszczególne adresy do
    osób
    | zajmujących się w danej firmie różnymi rzeczami.
    | Jedna osoba zajmuje się X druga Y idt.
    | Moja firma produkuje produkt Y więc wysyłam do pana w firmie XXX który
    jest
    | odpowiedzialny za rzeczy Y oferte współpracy.
    | No właśnie czy tak można czy to już podpada.

    Moim zdaniem nie jest to wykroczenie, albowiem choć może i wyczerpuje
    znamiona wykroczenia opisane w ustawie o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną, to jednak nie zawiera ogólnego znamienia wykroczenia, nie
    jest szkodliwe społecznie. Ale jest to moje indywidualne zdanie i nie wiem,
    w jakim kierunku pójdzie orzecznictwo.