  • Data: 2011-04-06 15:59:30
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d9c7080$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...

    > A dlaczego uważasz że nimi nie są?

    Sam sobie odpowiedziałeś poniżej. Zgadza się, że polskie obywatelstwo
    jest praktycznie zaraźliwe, ale te osoby nie mają PESELu i nikt o nich
    nie wie, chyba że same zaczną się ubiegać o nadanie. Na tej samej
    zasadzie tzw afroamerykanie mogliby się ubiegać o paszport jakiegoś
    afrykańskiego kraju...

    > Dziecko obywateli Polski jest polskim obywatelem z automatu. Więc
    > jeżeli
    > się tak zdarzy że w każdej linii wstępnych znajdzie się obywatel
    > Polski
    > i na żadnej z tych linii nie było zrzeczenia/pozbawienia obywatelstwa,
    > to taki polonus jest obywatelem choćby o tym nie wiedział.

    > Dziś nie wie, ale jak będzie trzeba to się dowie :).

    Pewnego razu prokurator wystąpi o ustalenie adresu w Stanach Johna
    Kovalskyego, co nie zna ani słowa po polsku, a jego dziadek wyemgirował
    z kieleckiego?