eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna › Re: Naprawa gwarancyjna
  • Data: 2005-02-16 00:09:17
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna
    Od: "Chopin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:cutjjp$lbn$2@news.onet.pl...
    > Chopin napisał(a):
    --ciach---
    > nie bardzo
    > możesz zastanowić się czy musisz korzystać z gwarancji - czy nie lepsza
    > i możliwa byłaby rękojmia albo odpowiedzialność sprzedawcy za
    > niezgodność towaru z umową (w zależności od tego czy jesteś konsumentem,
    > czy nie)
    >
    Dzięki za odpowiedź. Konsumentem w sumie jest firma w której pracuje.
    Poczekam do końca tygodnia a w międzyczasie poczytam o rękojmi.

    P.S.
    Podrążyłem trochę sprawę i dowiedziałem się nieoficjalnie że firma_X do
    której oddałem sprzęt kilka dni po przyjęciu laptopa do naprawy straciła
    autoryzację. Gwarant czyli Acer zażądał aby serwis odesłał Laptopa do
    Warszawy (prawdopodobnie do innej firmy która nadal ma autoryzację), jednak
    firma_X zażądała przysłania części zamiennych ponieważ uważa, iż skoro
    sprzęt był przyjęty w okresie obowiązywania autoryzacji naprawę zrealizuje
    do końca. Spór trwa do dziś, laptop leży zapakowany w kartonie, a klient
    czyli ja jestem bez sprzętu...


    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"
    s...@w...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1