    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naliczanie abonamentu za zablokowaną usługę
    Date: Fri, 2 Jan 2009 13:50:06 +0100

    On Tue, 30 Dec 2008, Sebcio wrote:

    > Kowalski pakując się pomyślał sobie:
    >
    > "Mam okres wypowiedzenia 3 miesiące - co sobie będę teraz głowę
    > zawracał wypowiadaniem umowy ? Wyjadę, oni Internet wyłączą

    Skąd ta pewność, że wyłączą?
    Jak widzą, że na łączu nie ma ruchu, to w ich interesie jest
    NIE wyłączać - strata żadna, a zysk możliwy :P

    > jak nie zanotują
    > kolejnych wpłat, później rozwiążą umowę bez wypowiedzenia za niepłacenie,

    Po co.
    Gość ktorego było stać tak wot wyskoczyć do Włoch raczej jest
    wypłacalny. Nielogiczne pozbywać się dobrego klienta (który
    *tylko* *chwilowo* :) nie płaci)

    > Oczywiście Kowalski jak wielu zapomina że w umowie zapisano że firma
    > XYZ *może* rozwiązać umowę bez wypowiedzenia

    Otóż to.

    > czy firma XYZ może naliczać abonament za okres w którym nie jest świadczona
    > usługa ?

    Jak to "nie jest"??
    A to oni są zobowiązani do sprawdzania, czy ktoś KORZYSTA?
    Optymista :D

    pzdr, Gotfryd