eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNajem wlasnego lokalu - jako os.fiz. czy jako dzial. gosp.? › Re: Najem wlasnego lokalu - jako os.fiz. czy jako dzial. gosp.?
    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Najem wlasnego lokalu - jako os.fiz. czy jako dzial. gosp.?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 16:46:41 +0100

    witam
    ja sie podepne do pytania

    załózmy ze jestem włascicielem lokalu w centrum miasta na parterze, chce
    go wynajac na sklep, bank, knajpe -jak kto woli.
    NIGDY nie miałem działalnośic gospodarczej. co mam zrobic?

    1 wynając, zarabiac i płącic podatek od wzbogacenia(ile?), a vat?
    2. załozyc działalnosc... JAką? (tu kwestie podatkowe są łatwiejsze do
    sklasyfikowania). Ale majac jednego klienta, moge cokolwiek odliczac?
    samochód, telefon... Powiem ze potrzebuje bo... co? jak to uzasadnie?

    ToMasz