    From: "Design" <t...@j...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie urzednika...
    Date: Sat, 18 Dec 2004 15:48:35 +0100

    "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> wrote in message
    news:cq1ivs.2oc.1@Cezary.Gorzenski.private...

    > Mylisz się. Pytanie sprowadza się do tego, jaka jest podstawa prawna
    > Twojego twierdzenia. Znasz ją - to podaj, nie znasz - to zamilknij. I
    > nie pisz bzdur, że mamy sobie sami poszukać, bo na całe szczęście żyjemy
    > w kraju, gdzie nie musi istnieć przepis pozwalający nagrywać, żeby było
    > to legalne, za to musiałby istnieć przepis zabraniający nagrywać, żeby
    > było to nielegalne. Tak więc to Ty musisz podać podstawę prawną, a nie
    > my szukać czegoś, co nie istnieje.

    Mylisz się. Mnie bardziej interesuje dlaczego banki zamieszczaja taką
    formułkę.
    Jeśli nie chesz dyskutować zamilknij :), to też Twoje prawo.
    Jaka może być podstawa? np. ochrona wizerunku, gdzie głos także należy do
    dóbr chronionych.
    Ale najciekawszy jest sam przepis sankcjonujący podsłuchiwanie, i czy
    właśnie on nie ma zastosowania?

    DS