eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadpłata do ORANGE › Re: Nadpłata do ORANGE
  • Data: 2021-07-19 15:02:01
    Temat: Re: Nadpłata do ORANGE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.07.2021 o 13:58, Robert Tomasik pisze:
    > Pisałem już tu, że dostałem fakturę korygującą na ~85 zł. Gdzieś ten
    > wątek mi zginął, bo usuwam po 7 dniach posty. To stworzę nowy, bo mam
    > ciekawostkę. Może się komuś to przyda.
    >
    > ORANGE nie zwraca nadpłaty samo. Minął miesiąc, więc zacząłem grzebać.
    > Na stronie ORANGE https://www.orange.pl/omnibook/nadplata-na-koncie#
    > opisana jest procedura.
    >
    > Ponieważ nie jestem już klientem ORANGE (nadpłata wynika z rozwiązania
    > umowy), więc zalogować się nie mogę, więc zostaje telefon na 510 100 100
    > lub pismo. telefon prostszy. Najpierw bot mnie próbował zweryfikować,
    > ale mu się nie udało. Potem pracownik, ale okazuje się, ze konto jest
    > usunięte i tylko po PESEL może mnie znaleźć. Na koncie miałem nadpłatę
    > ~200 zł.
    >
    > Dziwne o tyle, że sobie sami pobierali od wielu lat z rachunku. Ja bym
    > sugerował osobom korzystającym z usług ORANGE kontrolne sprawdzenie, czy
    > na koncie nie ma nadpłaty - nawet, jeśli operator sam sobie z rachunku
    > pobiera.
    >
    Odkryłem, że ORANGE pomimo rozwiązania umowy i wysłania faktury
    korygującej, korzystając z udzielonego im pełnomocnictwa, nadal wysyłało
    obciążenia do rachunku. Pobrali sobie za kolejny miesiąc, a w przyszłych
    zleceniach "wisiała kolejna płatność. Powywalałem przyszłe obciążenia i
    zgodę na obciążanie.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1