  • 11. Data: 2002-06-11 17:50:46
    Temat: Re: NOM bez umowy żąda zapłaty za rozmowy
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ae3cq6$kiq$1@news.tpi.pl...
    > Dla mnie takie kombinowanie, jak nie
    > zaplacic tego co się zaplacic powinno jest wyrafinowana odmianą
    > zlodziejstwa.

    Dlaczego wyrafinowaną? Toż to lepperyzm czystej wody :-)))))

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 12. Data: 2002-06-12 07:50:37
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl>

    tez dostalem rachunek
    zamierzam zaplacic, ale dopiero wtedy , gdy NOM oficjalnie poinformuje mnie
    skad wzial moje dane teleadresowe,
    i tak wiem skad, ale chce to miec na papierze,
    a wtedy rozprawie sie z TYM co NOMowi te dane udostepnil bez mojej zgody

    pzdr

  • 13. Data: 2002-06-12 08:04:10
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Kriscrow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i tak wiem skad, ale chce to miec na papierze,
    > a wtedy rozprawie sie z TYM co NOMowi te dane udostepnil bez mojej zgody

    W momencie fakturowania nikt NOMowi danych nie udpostepnial. Faktury drukuje
    TPSA.

    Karol

  • 14. Data: 2002-06-14 00:38:28
    Od: "Szuwarek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marek R" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wobec tego NOM ma prawo do żądania ode mnie jakichkolwiek zapłat ?

    dzwoniłeś/dzwonili z Twojego telefonu to płać
    nie wiem jak ma się do tego prawo, ale tu chodzi o uczciwość

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 15. Data: 2002-06-14 01:04:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002, Karol wrote:
> [...]
    >+
    >+ W momencie fakturowania nikt NOMowi danych nie udpostepnial. Faktury drukuje

    ...i co robi z kopiami ?
    "Faktura VAT musi istnieć w dokładnie jednym oryginale i co najmniej
    jednej kopii którą ma posiadać wystawca faktury", tłumaczone
    "z ustawy i pamięci na nasze" by G.S.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-06-17 09:14:08
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > "Faktura VAT musi istnieć w dokładnie jednym oryginale i co najmniej
    > jednej kopii którą ma posiadać wystawca faktury", tłumaczone

    A czy ja napisalem, ze NOM nie posiada kopii faktur :-)

    Karol

  • 17. Data: 2002-06-17 12:37:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ > >+ W momencie fakturowania nikt NOMowi danych nie udpostepnial.
    [...]
    >+ > ...i co robi z kopiami ?
    [...]
    >+ A czy ja napisalem, ze NOM nie posiada kopii faktur :-)

    Ależ nie :), tylko takim "obrońcom danych" to bez różnicy czy
    dane dostał (NOM) "przed", "po" czy "zamiast" ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (na którego rachunku z NOM więcej zarobiło Inteligo niż NOM)