    From: "pas" <s...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIEDOSZLI APLIKANCI
    Date: Wed, 24 Mar 2004 12:38:39 GMT

    > Wesoło mi, bo żona w przyszłym miesiącu zdaje końcowy na radcę ;-)
    > Ew. bardziej realna alternatywa, czyli kancelarie - fabryki. Jeden
    > radca prawny, 20 aplikantów pracujących za darmo. I wojna o klientów -
    > porady prawne w cenie porad lekarskich, czyli 3-5 złotych za godzinę ;-)

    moja zona tez jest prawnikiem, pod aplikacji sedziowskiej i radcowskiej, i
    znam troche srodowisko. moje zdanie jest takie, ze jezeli wiekszosc
    spoleczenstwa zyje skromnie to dlaczego akurat prawnicy zyja znacznie lepiej
    niz reszta ? (prawnicy w mafii, bo ci bez aplikacji pracuja w maku za 500 zl
    miesiecznie o ile pracuje)

    wiesz ile bierze notariusz w stanach za poswiadcznie umowy ? 1 $. i nie
    trzeba studiow prawniczych ani aplikacji aby system sie nie zawalil. to
    falsyfikuje placz notariuszy jacy to oni nie sa cudowni i jak gwarantuja
    sprawnosc obrotu gospodarczego.

    polska to syfoza i bagno

    pozdrawiam

    P.