  • Data: 2010-05-27 07:28:16
    Temat: Re: Montaż anteny na elewacji budynku
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-05-27 09:10, Użytkownik qwerty napisał:

    > Ma montować antenę, żeby szpecić blok? Dla mnie to tylko debile montują
    > anteny na balkonie. Wystarczy wydać parę zł z sąsiadami, zrobić antenę
    > zbiorczą i będzie taniej, niż kupować oddzielnie czaszę satelitarną.

    Postaw zbiorczą na dachu a potem przeciągnij kabel co tunera
    u sąsiada który mieszka na parterze. Będzie gorzej niż w kablówce.

    > Wg Ciebie wygląda ładnie?:
    > http://starachowicefoto.blox.pl/resource/blok.jpg
    > Jak tak to za parę lat będzie wyglądać tak:
    > http://raider55.blox.pl/resource/gal_anteny.jpg

    Ładnie to ma wyglądać trawnik przed tym blokiem czy inna rabatka.
    Blok jest budynkiem użytecznym i osobnika chcącego zakazywać wieszania
    prania na balkonie czy anten na ścianie uważam za inteligentnego
    inaczej.
    A najlepiej do wyprowadź się do germanii, tam nie ma anten na
    ścianach tylko skrzynki na balkonach, też komuś to przeszkadzało.

    > Antena na balkonie stwarza zagrożenie przechodniom, ma mniejszy zysk i
    > nie da się ustawić zeza na kilka satelit.

    Kwiatki w skrzynce na balkonie stwarzają większe zagrożenie, też
    zakażesz wieszania ?
    I napisz dlaczego antenie wiszącej na ścianie nie da się ustawić
    "zeza" lub będzie miała mniejszy zysk ?

    Dla wątkotwórcy: wybierając mieszkanie kilkanaście lat temu
    wybrałem takie w którym antenę w odpowiednim kierunku można
    ustawić z balkonu bo jasnym było że spółdzielnia może nie wydać
    zgody lub nakazać demontaż w wypadku jakiegoś remontu czy
    docieplania.
    Fakt że jeszcze nie powiesiłem ale zadbałem aby mieć taką
    możliwość. A taki który nie pomyślał na wstępie teraz za
    swój brak wyobraźni będzie obwiniał wszystkich innych.