  • Data: 2006-07-04 06:36:18
    Temat: Re: Moje dziecko nie moje?
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > To chyba oczywiste. Nie zachowanie obowiązki wierności małżeńskiej. Gdy
    > żona (mąż) zdradza to jest powód do rozwodu z jej (jego) winy.

    okolicznosci, które wystąpiły po rozpadzie więzi łączących małżonków nie
    mogą byc powodem orzeczenia o wyłącznej winie jednego z małżonków (tak
    twierdzi SN - nie chce mi się szukać sygnatury).

    Przedpiśca stwierdził, że od 2 lat mieszkają razem.
    Nigdzie nie napisał, dlaczego tamto małżeństwo się rozpadło (poza
    wtrętem o biciu - ale trudno wnioskować coś więcej).
    Dlatego uważam, że kategoryczne wypowiadanie się nt. winy którejkolwiek
    z osób na temat przyczyn rozpadu w tej sytuacji jest nieuprawnione.

    > Tutaj akurat to było dość proste. I jak łatwe do udowodnienia. Jka by
    > żona nie zdradzała to nie miałby dziecka z obcym facetem.

    Pytanie dlaczego zdradzała, a nie czy.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911