  • Data: 2005-12-20 20:27:32
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:do9ivd$2sg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę, polecam pl.sci.filozofia

    Dziękuję za polecenie -tam jestem wciąż obecny, teraz czas robić porządek w
    polskim prawie /i sprawiedliwości/ ;P

    > W sądach nie ma sprawiedliwości, lecz prawo.

    Znasz zapewne zasadę nieobowiązywania w sumieniu prawa nie spełniającego
    warunku sprawiedliwości moralnej?

    Jeśli więc stawiasz tezę o braku gwarantowania przez prawo obecne
    działaniach w sądów sprawiedliwości społecznej, czyli dowodzisz że owo
    niesprawiedliwe prawo nie obowiązuje obywateli widzących ową
    niesprawiedliwość -co choćby takich jak ja motywuje to do działań
    przywracania sprawiedliwości w prawie -również egzekwowanym poprzez
    sądy -czemu daję wyraz w miejscu do tegoż właściwym /czyli na pl.soc.prawo/.
    Więc bądź łaskaw nie zachowywać się jak zwierz warczący na drugiego zwierza
    który próbuje sprzątać twoje /i jednocześnie swoje/ podwórko. ;)