    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Minister cyfryzacji do mnie napisał
    Date: Sat, 14 Dec 2019 17:51:29 +0100

    W dniu 2019-12-14 o 09:46, Kris pisze:
    > Minister mi SMSa przysłała że w najbliższych dniach mój dowód osobisty straci
    ważność iże wniosek o nowy m,ogę złożyć online.
    > I tak zrobię
    > Tylko żonkę murze poprosić aby mi fotkę twarzy na białym tle walneła smartfonem.

    Tak Ci walnie to zdjęcie, że Urząd Ci je odeśle.
    Teraz zdjęnie musi spelnić odpowiednie parametry.
    Mnie moje zdjęcie 2 razy odrzucali, bo nie było proporcji jakie są
    wymagane. Za trzecim podejściem z innym zdjęciem dowód mi wyrobili.
    Uparłam się i postanowiłam, że do polecanych mi przez Urząd fotografów
    nie pójdę, nie dam im zarobić i zdjęcie sama sobie zrobiłam.

    --
    animka