  • Data: 2007-02-02 08:32:07
    Temat: Re: Mieszkaniowy problem
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu iza porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przepraszam za nieprecyzyjne określenie.
    > To mieszkanie gdzie jestem zameldowana to oczywiście mieszkanie
    > kwaterunkowe.
    > Jestem w nim zameldowana, a mieszkam w swoim nowym mieszkaniu.
    Chodzi o to, ze popelniasz wykroczenie. Powinnas byc zameldowana w
    mieszkaniu, w ktorym mieszkasz.
    > Chodziło mi o to czy po śmierci rodziców będę mogła zostać głównym
    > najemcą i wykupić to mieszkanie, czy nie.
    > Czy to że mam już na własność inne mieszkanie ma tu jakiekolwiek znaczenie?
    > Dotychczas wydawało mi się oczywiste że po śmierci rodziców mieszkanie
    > będę mogła wykupić od gminy z 90 % bonifikatą ale ostatnio słyszałam że
    > będąc właścicielką lub współwłaścicielką innego mieszkania, gmina nie
    > wyrazi zgody na taki wykup.
    > Jakie przepisy regulują te kwestie?
    Jest szansa ze gmina ma swoje wlasne przepisy. Probowalas dowiedziec sie
    u zrodla? Tzn zadzwonic do gminy i po prostu sie zapytac? Oczywiscie bez
    podawania adresow, nazwisk itp - tylko opisac sytuacje tak jak na grupie.
    --
    badzio