    From: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie, zameldowanie, bez aktu notarialnego ?
    Date: Sat, 25 Aug 2007 11:25:28 +0200

    Użytkownik "MK" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fanc4l$hc8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Kupilem mieszkanie od developera. Juz sie wprowadzilem, ale akt
    > notarialny bede mial dopiero w grudniu. Czy moge sie juz zameldowac w tym
    > mieszkaniu i zmienic dowod osobisty. Czy tez musze czekac do czasu
    > podpisania aktu notarialnego. Jakie dokumenty sa wymagane w urzedzie
    > podczas meldunku?
    >
    > pozdrawiam

    witam!

    aby się zameldowac musisz przedstawić dokument poświadczający twoje prawo do
    władania tym lokalem, np. akt notarialny nabycia lokalu, umowa najmu, itp.,
    albo zgodę pisemną właściciela, głównego najmcy, itp.

    bez tego nic nie zrobisz - uwierz mi - ja zmieniałem ostatnio stałe miejsce
    zameldowania i bez aktu notarialnego lub innego dokumentu poświadczającego
    prawo do władania lokalem albo zgody właściciela nie zameldował bym się w
    nowo kupionym lokalu

    pzdr