    From: MK <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie, zameldowanie, bez aktu notarialnego ?
    Date: Fri, 24 Aug 2007 22:48:06 +0200

    Budynek został dopuszczony do osiedlenia. Jednak nie wszyscy mieszkańcy
    odebrali jeszcze swoje mieszkania, a podpisywanie aktów ma być w tym
    samym czasie dla wszystkich - hurtem. BTW: developer oddał wszystko ok.
    pol roku przed czasem.

    Co w takim przypadku przedstawic Pani za szybką co by mnie tam zameldowala?

    pozdrawiam