  • Data: 2002-10-16 12:20:54
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe po matce
    Od: "Radzisz" <m...@F...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MPolo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aojjtr$dq6$1@news.onet.pl
    > Babcia była wdową.
    a była sprawa spadkowa po dziadku ??? jeżeli nie, to Was nie ominie ... i
    będziecie musieli przeprowadzić sprawę po dziadku a potem po babci ...

    > Jeżeli dziedziczą również żona brata i jej dzieci,
    > czyli wnukowie, to czy i ja jako wnuk też mam
    > jakieś prawo do tego mieszkania ?
    nie, ponieważ Twój ojciec żyje, więc tylko on (no i jego rodzeństwo)
    dziedziczy ...
    Oczywiście mówię o sytuacji kiedy nie ma żadnego testamentu i dziedziczy się
    na podstawie przepisów ustawy.

    Radzisz
    Pisząc do mnie usuń SPAMFUJ z adresu !