    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie kwaterunkowe
    Date: Tue, 8 Jan 2008 04:57:17 -0800 (PST)

    Sprawa jest ciezka w tym wypadku mozecie nawet utracic lokal w
    przypadku smierci dziadka.
    Wnukowie nie maja prawa do lokalu komunalnego (jakis czas temu mialem
    podobna przeprawe)
    pomimo faktu zameldowania w mieszkaniu Babci po jej smierci dostałem
    nakaz eksmisji i sporo nerwow i gimnastyki kosztowalo mnie rozwiazanie
    tej sytuacji.
    Chodzilo glownie o to ze nie spelniam wymogow do otrzymania takiego
    lokalu (bylem kawalerem pracujacym z zarobkami przekraczajacymi wymogi
    ktore obowiazuja przy przyznawaniu lokalu)

    Ostatecznie udalo sie i jestem teraz glownym lokatorem (Pani ktora
    mieszka z twoim dziadkiem nie bedzie miala szans na objecie lokalu pod
    warunkiem ze nie poslubi twojego dziadka)

    Najlepiej udaj sie do MZBM i popytaj co w takiej sytuacji zrobic.(Ja
    odwolywalem sie do prezydenta miasta byla komisja i ostatecznie wydali
    pozytywna decyzje i mieszkanie zostało przekazane do mojego uzytku) Co
    prawda nie bylo zadluzone i poczynilem w nim znaczne inwestycje co tez
    wykazalem w pismie odwolawczym.
    Ja swoja walke stoczylem jakies 3 lata temu wiec moze od tego czasu
    cos sie zmienilo.(czesc lokali komunalnych mozna teraz wykupic na
    wlasnosc wiec to tez warto sprawdzic)

    Ewentualnie mozecie zameldowac do mieszkania syna waszego dziadka
    wtedy bedzie mogl on dalej bez problemow dalej byc najemcom po smierci
    dziadka.

    W razie pytan zapraszam na mail.