    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miejsca parkingowe tylko dla nas, jest to mozliwe?
    Date: Sat, 25 Nov 2006 11:05:43 +0100

    On Thu, 23 Nov 2006, gg wrote:

    > Po prostu wiem jak rozumują mieszkańcy takich wspólnot mieszkaniowych.
    > Wybierają sobie miejsce pod blokiem i uznają że to jest właśnie dokładnie te
    > 2,371m2 ziemi które mają w akcie notarialnym przypisane do mieszkania.

    A, to nie mam pytań.
    Mi jednak wychodziło iż raczej mają pretensje że owo korzystanie odbywa
    się przez inne osoby.

    > Przychodnia powinna mieć swój parking. O ile została wybudowana niedawno na
    > pewno ma w planie zagospodarownia jakieś miejsca parkingowe bo inaczej nie
    > dostaliby pozwolenia na budowę. Trzebaby to po prostu sprawdzić.

    No i mamy podstawę impasu - żalący się do końca nie wie co jest czyje
    i jaki ma status. Opisałby co jest na mapce geodezyjnej albo na planie
    budowlanym to sam pewnie miałby jasność jak z tymi parkingami jest :)

    [...m.in. o gościach sąsiadów...]
    > Nie zdziwię się jak za 10 lat nikt obcy nie zaparkuje pod żadnym blokiem gdyż
    > każdy kawałek chodnika pod tymże blokiem będzie miał swojego "obrońcę" może
    > nie z bronią palna ale np z gwoździem...

    Zauważ że *formalna* treść różnych regulacji wprost prowadzi do dyskusji
    na ten temat. Ze słynną tabliczką "wjazd tylko dla mieszkańców" na czele.

    pzdr, Gotfryd