  • Data: 2009-08-29 17:26:01
    Temat: Re: Miasto zmienia nazwę ulicy. Kto za to zapłaci?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Bankami się przejęli, bo ci pewnie właśnie tak zrobili: wzięli
    > kancelarię prawną aby "im załatwiła" :|, no i ew. mogli doliczyć
    > nagodziny pracowników na załatwienie zmian w umowach z klientami.

    O ile dobrze pamietam, to najwiekszymi pozycjami w kosztach
    poniesionych przez banki byly zmiany w umowach z klientami oraz
    zmiany w zewnetrznym... jak by tu powiedziec... otoczeniu bankowym,
    czyli wszystkie identyfikatory, awiza, rejestry krajowe i miedzynarodowe.
    Ale zastrzegam sie, ze to mi sie kolacze w zakamarkach pamieci, bo
    bylo tu juz ponad 15 lat temu. Oczywiscie koszty obslugi prawnej
    bank wrzucil sobie w koszty, wiec w pewnym sensie dodatkowo za
    cala sprawe zaplacil budzet centralny redukcja podatkow :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek