  • 1. Data: 2003-04-17 10:59:21
    Temat: Meldunek w niodebranym domu
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Czy mogę sie zameldować w domu, który ma już przydzielony adres (numer
    porządkowy) a nie ma jeszcze odbioru technicznego (w trakcie załatwiania)?
    Coś mi się obiło o uszy, że wystarczy jakieś oświadczenie, że się tam
    mieszka i już.

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 2. Data: 2003-04-17 11:34:13
    Temat: Re: Meldunek w niodebranym domu
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "MAREK" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > porządkowy) a nie ma jeszcze odbioru technicznego (w trakcie załatwiania)?
    > Coś mi się obiło o uszy, że wystarczy jakieś oświadczenie, że się tam

    OŚWIADCZENIE

    Ja, ....................................................
    ............, zam. w
    ................................. przy ul. .............................. nr
    dowodu .......................................

    uprzedzony o odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 kk oświadczam,
    że jestem najemcą / właścicielem lokalu przy ul.
    ............................................. we .......................

    pełnomocnym do składania oświadczeń woli w zakresie spraw meldunkowych.

    data
    podpis

  • 3. Data: 2003-04-17 12:23:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "MAREK" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > >

    > OŚWIADCZENIE

    Ciekawe, czy mozna sie zameldowac na lace w namiocie,
    a po drugie ciekawe co na to US... jak sie juz ten namiot zasiedli...
    (co z ulga...)

    Ja mialem numer nadany (do celow wykonania przylacza)
    gdy jescze byla laka.....

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-04-17 13:21:18
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

> [...]
    >

    > Ciekawe, czy mozna sie zameldowac na lace w namiocie,
    > a po drugie ciekawe co na to US... jak sie juz ten namiot zasiedli...

    Pod warunkiem, ze namiot na łące figuruje w spisie ulic.

    > Ja mialem numer nadany (do celow wykonania przylacza)
    > gdy jescze byla laka.....

    We Wrocławiu bezdomny podał adres Dworca Głównego. Jest na dobrej drodze,
    żeby się zameldować.

  • 5. Data: 2003-04-17 13:40:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "KK" [...]

    > Pod warunkiem, ze namiot na łące figuruje w spisie ulic.

    Sam namiot nie, ale nieruchomosc ma tymczasowy numer...

    > We Wrocławiu bezdomny podał adres Dworca Głównego. Jest na dobrej drodze,
    > żeby się zameldować.

    Ale dworzec jest wybudowany, a dom jeszcze nie...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-04-17 15:48:04
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b7mald$7s1>
    > Ale dworzec jest wybudowany, a dom jeszcze nie...

    A jaki jest zwiazek zameldowania w oddanym/nieoddanym domu/mieszkaniu z
    ulgą ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-04-17 17:50:41
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    17 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o 15:40 *Boguslaw Szostak*
    <b7mald$7s1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> namalował/a:

    I słusznie.Przecież teraz trzeba się meldowac tam gdzie faktycznie się
    mieszka :-)

    > Ale dworzec jest wybudowany, a dom jeszcze nie...

    Ale może jakaś komóreczka czy baraczek jeszcze tam stoi ;-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja