    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
    Date: Mon, 11 Oct 2004 00:08:22 +0200

    > Twój post jest sprzeczny sam ze sobą. Poza tym wkładałem oryginalne płytki
    > (kupione zresztą w MediaMarkt), przyniosłem je ze sobą i pokazałem jak nie
    > działają.

    Po pierwsze, czy wszystkie plyty? Czy tylko plyty CDR czy rowniez
    normalne Audio CD? Czy przyszlo Ci do glowy sprawdzic, jakie
    zabezpieczenia przed kopiowaniem zastosowano na tych plytach?

    Wiele budzetowych zabawek nie potrafi poradzic sobie nawet
    z odtwarzaniem zabezpieczonej plyty wiec moze wina stoi po
    stronie wydawcy? Systemow zabezpieczania jest przynajmniej
    kilka, informacja o tychze powinna znajdowac sie na wkladce
    lub tylniej stronie plyty.

    No i najwazniejsze... czy wieza Panasonic odtwarza te plyty
    bez problemu?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com