  • Data: 2007-12-06 10:58:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Zapomniałeś o rozliczeniu CZASU, jaki matka poświęca dziecku, w którym to
    > czasie nie pracuje i nie zarabia na swoje potrzeby.

    nie zapomnialem, opiekowac sie moga oboje, lub maz, zaloze sie ze to nie
    bedie w smak matce, po z atym to i tak nie powod by w calsoci na dziecko
    lozyl ocjeic, nie twoerdze ze musi byc polowa, bo jak juz kiedys jonhson
    napisal lozenie na dziecko to takze opieka) ale absolutnie nie calosc. I
    nei kosmiczne kwoty (1 500) , bo to maja byc usparwiedliwione potrzeeby
    a nie komfort.

    To są bardzo wymierne
    > sumy - wystarczy spytać,

    niech sie rozlicza z kazdej zlotowki, to da lepszy obraz niz zapewnienia
    matki

    ile kosztuje niania. (gdybyś nie wiedział - dużo,
    > BARDZO dużo)

    patrz, dziwnym cudem robilem kilka lat za nianie (dziecka sasiadki) wiec
    jednak wiem oc zym pisze. Jaka nianie wybierzesz ($) taka bedzie (nie
    chodzi o jakosc).

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl