  • Data: 2007-12-06 09:40:39
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
    news:fj8ciu$34h$2@news.onet.pl...

    > Bo majątkodawca tak lubi, a teraz mu się znudziło.

    KTO?
    To oni mieli intercyzę przed ślubem podpisaną? Czy może raczej w czasie
    trwania związku ten majątkodawca się umajętnił, zdobył stanowisko, pozycję,
    doświadczenie zawodowe, staż sobie wypracował itp, itd????
    Właśnie o to idzie, że nie ma "znudziło mi się". Małżeństwo to nie jest
    tramwaj. To jest inwestycja na całe życie. Działa jak firma, w której jest
    dwoje wspólników. Razem zaczynają od zera. I nawet jeśli jeden podejmuje
    strategiczne decyzje, a drugi tylko pilnuje papierów, to bez siebie nawzajem
    nie funkcjonują, nie ma firmy. Jak jednemu się znudzi wspólnik, a chce sam
    przejąć firmę, to musi drugiego spłacić. Ale wartość firmy to nie jest tylko
    cena sprzętów i towaru, to także jej potencjał, przyszłe zyski, na które
    wspólnicy pracowali razem (np. wyrobienie marki na rynku). Za to należy się
    rekompensata.
    Podobnie jak puszczonej w trąbę żonie za te kilka zainwestowanych w
    małżeństwo lat...
    Anka