  • Data: 2008-10-11 13:01:46
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał
    > Na przekroczeniu prędkości, czy to nie jest oczywista oczywistość?

    > Ograniczenie prędkości na danym odcinku drogi nie jest wprowadzane bez
    > powodu.

    Generalnie zgadzam się. Ale weźmy przypadek wprowadzenia ograniczania w
    okolicach szkoły, jedynie z powodu idących do niej dzieci. Cel ograniczenia
    słuszny. Gdyby nie szkoła, nie byłoby zakazu. Wyobraźmy sobie teraz środek
    nocy na wakacjach. Złamanie zakazu powoduje jakąś szkodliwość? Wątpię. Tylko
    jak tego obronić...?
    P.S.
    Jestem za skrupulatnym przestrzeganiem ograniczeń prędkości, jak i za
    racjonalnym ich rozstawianiem.