  • Data: 2008-01-30 10:52:51
    Temat: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WitCha napisał:

    > Chyba sobie nalepię na aucie albo wydrukuję i będę rozdawał. W mojej
    > okolicy mnóstwo rowerzystów korzysta z jezdni zamiast z (bardzo dobrej)
    > drogi rowerowej, przez co utrudniają jazdę samochodem (2 pasmowa trasa
    > wylotowa na autostardę).

    Hmmmmm, klamiesz? Klamiesz, ze ta droga rowerowa jest bardzo dobra.
    Jakby byla bardzo dobra to by wszyscy rowerzysci smiegali po niej. Bo
    rowerzysci cenia swoje zycie i jak tylko moga to nie jezdza miedzy
    samochodami...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie