    From: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat nie mandat?
    Date: Fri, 20 May 2005 00:12:53 +0200

    [Ciach]
    Gwoli wyjasnienia. Dzwonie dzis rano do tego niby urzedu .. dlaczego mam
    placic i wogole skoro nie bylo tam nigdy SPP . Pani mi mowi ze oni juz
    informowali o tym dawno itp itd...
    Ja mowie ze nie wiedzialem i jak mozna to anulowac.. Babka do mnie mowi ze
    nie mozna ze pan musi to uiscic..
    To ja do niej.. to prosze mi wytlumaczyc..albo przytoczyc uchwale rady
    miasta na ktora powoluja sie w tym swistku o SPP gdzie ona jest. Ona biegle
    szuka.. itd.. .i prosze ja zeby mi przeczytala zakres SPP czy pod dworcem
    jest taka strefa :)
    I tu nastepuje najlepsze. Pani czyta i dziwi sie ze nie ma tam wymienionego
    terenu Dworca :) (LOL) NO to ja do niej dlaczego mam placic za cos co jest
    nieprawne:)
    Jej rurka mieknie .. i chce mnie z dyrektorem laczyc bo jak mowi ze sie nie
    zna.. i nie wie o co chodzi :) Zenada. I mowi juz lagodniej ze ja nie musze
    placic tych 50zl (tak wyczullem jakby chciala isc ze mna na ugode ) i
    stwierdza ze powinienem tylko zaplacic kwote 14zl jakas (kwote z
    rozporzadzenia nie wiadomo jakiego) w ciagu 24 h. i ze jak sie zjawie to
    bedzie sprawa zalatwiona :)
    Ja jej mowie na to grzecznie . ze nie mam czasu zajmowac sie takimi rzeczami
    poniewaz w czasie pracy tej pani jestem w PRACY i zarabiam wlasnie na
    System Panstwa ktory na kazdym kroku probuje z kazdego obywatela sciagnac
    tylko jak sie da kase.. bo w urzedach musza pracowac niekompetentni
    urzednicy..
    Nie zaplace nawet 14 zl. Ciekaw jestem jak oni sie wytlumacza tym ze
    sciagneli nie wiadomo z ilu ludzi kase.. bo zaplacili... bo zobaczyli Znak
    SPP i ze nalezy uiszczac oplaty... to kupowali karnety i inne tam bilety. A
    to wszystko bylo NIEPRAWNIE.
    Ciekawe.. ciekawe..
    Jutro osobiscie bede rozmawial z przemila pania ktora bedzie chciala odemnie
    5 dych albo 14.. nie wiem w zaleznosci jak jej sexualnie noc wyjdzie :)

    A moral jest z tego taki. Urzedasy sa bezkarni. Niekompetentni. I dostaja
    wbrew pozorom wcale nie mala kase za swoja niewiedze i jelopstwo.
    A drugi moral jest taki : ludzie sa glupi. Zobacza kawalek swistka z
    paragrafami.. numerkami.. a na dodatek jak sie wspomni cos o komorniku i
    postraszy jakims wyimaginowanym procesem sciagania naleznosci... to uwierza
    i pojda zaplacic.
    Notabene babka mowila ze kupe ludzi tam przyszlo i klelo.. nie wiem czy
    zaplacili. Jutro sie okaze co ja zrobie z 50zl :)
    A jesli to prawda ze zrobili ludzi w konia bo wszystko na to wskazuje.. to
    co z tym zrobic??? no bo gdzies potencjalnie moze jakas kase od ludzis
    sciagli. nie mowiac nic o tym ze to normalnie sprawa do gazety :)
    PS. W przytoczonej uchwale rady miasta nie bylo mowy o tym terenie jako SPP
    a na dodatek na swistku z zalacznika nie bylo mowy o placeniu w firmie ZGKIM
    a jedynie w kasie urzedu miasta :)
    Eh... co za czasy.. czasy.. .:/