  • Data: 2006-01-28 13:53:15
    Temat: Re: Mandat karny od policji (spożywanie alk. w m.publicznym)
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz "amkacz" Belattaf napisał(a):
    > Więcej zaś interesują mnie konsekwencje tego mandatu, niezależnie od tego
    > czy jest na postawie paragrafu, widzimisie policjanta, czy wróżenia z fusów
    > herbary Chucka Norrisa.

    Powiem Ci na moim przykladzie. Jakies pol roku temu dostalem mandat,
    mial byc za picie alkoholu w miejscu publicznym, ale po dlugiej dyskusji
    z wielce opornym policjantem, w koncu udalo mi sie go przekonac, ze
    zaden paragraf mi tego nie zabrania. Byl jednak nieustepliwy i wypisal
    mi mandat za zasmiecanie :) Niewazne. Jakies 3 tygodnie temu dostalem
    pismo z urzedu skarbowego, ze mam 14 dni na zaplate mandatu, albo
    uruchamiaja postepowanie komornicze i dojda do tego dodatkowe koszty.
    Dla swietego spokoju zaplacilem. Przez pol roku odsetki od 50 zl
    wyniosly jakies 3,5 zl.

    PS. Amkacz, my sie znamy :P Chociaz pewnie mnie nie pamietasz. Ale
    pamietasz pewnie 'amd3dnow', 'chip.gry' albo 'test' :P
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl