    From: "Piotr" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandacik za wykroczenie ...
    Date: Mon, 27 Oct 2003 01:30:42 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@vb12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl_> napisał w wiadomości
    news:4dqbnx32ss6w.dsg64y2dhtoi.dlg@40tude.net...
    > Szanse uniknięcia zapłacenia jak

    > No to mnie trochę pocieszyłeś. ;-) A duże te koszty są?
    >
    > K.

    A jak ja kiedyś nie zapłaciłem podobnego mandatu, to po prostu jak miałem
    mieć zwrot nadpłaconego podatku, to pan listonosz przyniósł mi kwotę
    mniejszą o niezapłacony podatek. I tak byłem w pewnym sensie do przodu bo:
    1) pieniądze za mandat trafiły po ok. roku od zdarzenia, tak więc trzymając
    je np. na koncie urósł mi jakiś % 2) nie musiał nigdzie latać na pocztę aby
    zrobić przelew, wyręczył mnie US, 3) zaoszczędziłem na koszcie przelewu

    Ot, takie śmieszne przepisy mamy.
    pzdr.