  • Data: 2003-08-20 09:35:16
    Temat: Re: Mam sprawę w sądzie z Syfrą+ !!!!
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhtjhj$61s$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wszem i wobec informuję z radością , że na dzień 28.08 2003
    > otrzymałem wezwanie do sądu . Ta wstrętna SYFRA + robi mi
    > sprawę , za niezwrócony tuner i zapłatę abonamentu na sumę
    > 1972 zł 40 gr.

    Witam,
    też oczekuję na sprawę z tą wstrętną, wręcz stosującą bandyckie metody
    Syfrą, która żąda zapłaty za okres kiedy nie odbierałem ich programów, bo
    zmienili satelitę (poprzednio odbierałem Wizję), a nie przestawili u mnie
    anteny. Reasumując chcą kasę bez świadczenia usługi. Ponadto chcą dekoder,
    który jest moją własnością i za który przez cały okres nie obciązli mnie za
    jakąkolwiek dzierżawę (ani oni ani Wizja). Dobrze, że nie chcą telewizora.
    Jak się sprawa rozwinie poinformuję.
    Jednocześnie korzystając z okazji na podstawie swoich doświadczeń
    przestrzegam wszystkich przed kontaktem z tą firmą, łatwo z nimi zawrzeć
    umowę a potem to jest mowa do obrazu, ta firma nie reaguje na żadne
    wyjaśnienia ani monity zupełnie i totalnie olewa klienta.

    Pozdr.
    Janusz