    From: Piotr <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Date: Mon, 21 May 2007 21:14:08 +0200

    Dnia 21-05-2007 o 20:34:31 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Precyzując, napisał że płacił a potem zwiał. Nie wiadomo tylko jak długo
    > płacił.
    >
    > A ściśle mówiąc między wierszami (wiek emerytalny ojca) widzę że nasz
    > autor nie jest młody i 20 lat temu kiedy to ojciec przestał płacić
    > alimenty nie był takim noworodkiem.
    >
    > Reasumując, wydaje się że przez jakąś, nie krótką część życia autora był
    > on jednak na utrzymaniu ojca.
    >
    > Czyli wypadałoby wiedzieć jak długo ojciec utrzymywał autora ...

    Precyzuję.
    Płacił jak wspomniałem w innej odpowiedzi w wątku śmiewszne kwoty, zwiał
    gdy miałem 18 lat, a powinien był płacić do 25 roku życia - warunkiem
    wiadomo pobieranie nauki. Wobec powyższego, w żadnym wypadku nie
    określiłbym, że byłem na ojca utrzymaniu, owszem, na utrzymaniu matki.
    O ile sobie przypominam, to uciekł zaraz po tym gdy osobiście założyłem mu
    sprawę o podwyższenie alimentó2w i sąd je zasądził prawomocnym wyrokiem,
    czego wcześniej matce się nie udawało mimo ciągnących się latami
    rozprawsądowych.
    Posiadam nawet oryginał pisma jakie wówczas złożyłem na milicji celem
    ścigania go. mam też odpowiedź, że jest "nieuchwytny".

    --
    Piotr