    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Łowcy spadków
    Date: Wed, 31 Jan 2007 10:36:26 +0100

    Dnia 27 sty o godzinie 11:54, na pl.soc.prawo, Rentier napisał(a):

> [...]
    się
    > przyjacielem domu (i pieniędzy oczywiście).
    > Doskonale zna stan kont i sprawę pozostałego majątku.
    >
    > W efekcie kobieta zmienia normalny testament po 2 latach i czyni faceta niemal
    > najważniejszym spadkobiercą.
    > Mało tego, facet manipuluje tak,że wprost nie on dziedziczy, lecz jego żona, a on
    jako
    > spadkobierca zastępczy.Ja dostaję w udziale ochłapy.
    > To wątek główny.
    > Dodatkowy problem, to to,że rzecz dzieje się w Niemczech, a je jestem tutaj, w
    Polsce:-(((
    > Proszę o podpowiedź, jak walczyć z takimi hienami?
    > A co do mojej konkretnej sprawy, mogę podać szczegóły,jeżeli będzie
    zainteresowanie.

    Ja może trochę z innej beczki.
    Powiadasz że Twoja matka była samotna - zakładam (może błędnie) że Twój
    ojciec zmarł.
    Czy przeprowadziliście postępowanie spadkowe po jego śmierci?
    Przecież "po ojcu" należy Ci się conieco - prawda?
    Wtedy, to co "zostanie" matce - nie będzie już tyle co było z "częścią
    ojcowizny".

    I temu bankowcowi może zostać duuuuuuużo mniej ;)

    --
    Herbi
    31-01-2007 10:36:23