  • 1. Data: 2004-09-28 13:49:50
    Temat: Lokal mieszkalny - temperatura
    Od: "Killer" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Słyszałem, że minimalna temperatura w kolalu mieszkalnym może wynosić 18
    stopni. Ale jaka jest tego podstawa prawna - szukałem i nic...
    Poza tym, czy dotyczy to również okresu poza "sezonem grzewczym"?

    Pozdrawiam
    Killer

  • 2. Data: 2004-09-28 21:56:33
    Temat: Re: Lokal mieszkalny - temperatura
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "Killer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stopni. Ale jaka jest tego podstawa prawna - szukałem i nic...
    > Poza tym, czy dotyczy to również okresu poza "sezonem grzewczym"?

    Szukaj rozporządenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dział IV Rozdział 4 Instalacje
    grzewcze.

    Marek